Go lördag !

Nu sitter jag hemma efter en ganska så go lördag ! :)
Fixade mig och åkte in till stan och träffa goa elin
sen hem och äta plankstek och fruktsallad med choklad pudding till dessert:D
mums va de ja, iallafall sen chillade jag och elin på livet snackade osv.
och sen kom jag precis hem efter att ha tagit tåget.
på vägen träffade man även fint sällskap
kul och lära känna nya människor ju ? ;)
Ha en go lördag alla läsare.
kommer lite knasbilder, men jag e ju knas så läser ni min blogg får ni stå ut med de :D
PEACE LOVE AND RESPECT! ;)
Söt flicka det där ju ;) scrolla ner för fler bilder kommer!
God plankstek.. mums ;)
Haha såhär såg vi ut efter maten och desserten, nej vi bara e otroligt spännisar och spänner lite ;)
Och så lite pussar också, på min fina tjej ! ;)
där har ni vår dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0