Hejhej

hehe.. vet att jag inte bloggat mycket idag :D
vilket beror på att jag började bråka med min mamma förut
för att hon tycker jag sitter vid datorn för mycket
dock så gör jag inte det eftersom jag är ungdom som precis alla andra men men
så jag gick och mötte verre, så gick vi och luffade
köper godis och powerking och sådära, skönt och komma ifrån cphem eller hur?
iallafall så vi satt och luffa ett bra tag, snackade oså vidare.
mår ganska dåligt nu , när jag kom hem hade hon snott mitt internet.
hon tror hon e så duktig och att jag är icke-kunnig och iq befriad, dock vet jag hur man får tillbaka internet på ett snabbt och effektivt sätt utan och avslöja att man snott det.
så nu har jag gjort det för att dom åkte iväg på bio och jag valde och stanna hemma
sitter dock ensam i huset, ganska läskigt.. för det spökar
men men tror verre kommer och gör mig sällskap snart.
snedag iallafall
kommer nog blogga mycket, så fort jag fått mamma till och ändra uppfattning
PEACE LOVE AND RESPECT ! ;)
göttaaaans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0