How wonderful life is when youre while in the world

Min vackraste ängel, av dom alla änglar här nere på jorden.

Det är nog sant att alla har varsinn ängel, och isåfall måste jag ha den vackraste och den bästa

Du ska veta en sak min vackra vän, Att när alla andra sviker dig, så har du mig tätt i dina fotspår.

Jag kommer aldrig någonsin lämna dig, kommer alltid stå vid din sida,

Du har gjort så mycket för mig, jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt,

för det finns inte ord för hur hel jag är efter att du kom in i mitt liv,

Man vet att man är trygg, så fort man har denna ultimata underbara flicka tätt vid sin sida.

Hjärtat, Jag vet att en del saker är jobbiga, Jag vet hur mycket du går igenom nu,

Men du ska veta hur underbart livet är när du är här på jorden,

Jag skulle göra vadsomhelst för att få ha dig kvar i mitt liv, det är ett mirakel att gud skapat någon så otrolig fin och underbar människa,

Du är inte värd den skiten du får, det vet du också.

ärligast av alla är den här tjejen,

Du har fått mig och se saker jag inte sett förut amanda, du har fått mig att inse

att livet är värt att leva bara jag får leva det med dig,

du vet väl om att jag älskar dig?
det kanske jag sagt några gånger.
men jag menar det verkligen,
jag slänger inte bara ut fina ord till vem som helst.
när jag säger det, så säger jag det personligen.
att jag älskar just dig.
för du är den personen som får mig att må så bra,
och utan dig hade jag inte klarat allt som jag gjort de senaste månaderna, med hjälp av dig.
du är det allra finaste jag vet, du har en av dom största platserna i mitt hjärta.

du och två till är dom ända personen som får mig att vilja leva,
glöm aldrig det?
jag vet inte vad jag hade gjort utan dig vännen,
du gör mig hel.

 

men dethär är inte ens en fjärdedel av hur mycket jag älskar dig.
tänk på det amanda <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0