I have cried a river on your shoulder And you still standing

Jag vet att jag måste vara stark
och att jag måste ta tag i mitt liv
Men det är bara så svårt
när du inte längre finns bredvid

Jag vet att du är med mig,
men inte alls på samma sätt
Det spelar ingen roll vad jag gör,
det blir ändå aldrig rätt

Jag ville aldrig förlora dig,
och jag vet att du inte ville gå
Men du var tvungen att lämna mig,
och jag saknar dig så

Jag önskar att du var här,
och jag kunde krama om dig hårt
Andas in din doft...
Utan dig är allting alldeles för svårt

Jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig,
det gör alldeles för ont ibland
Jag kommer aldrig vara stark nog
att släppa taget om din hand

Det var lättare att hata dig för det du gjorde , än att sakna dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0