Kommer blogga sämre nu och här har ni anledningen.

Jag har aldrig riktigt mått bra i mitt liv, för varje gång jag försöker
så är det någon som måste trycka ner mig, vad jag än gör och vad jag än säger
så är det bara ett fel på mig, enligt alla andra.
har tröttnat på och höra den skiten, har tröttnat på att vänner säger att dom tröttnar på att jag mår dåligt.
För vänner som gör det är inte äkta eller så har dom aldrig suttit i den situationen.
mitt liv är inte perfekt, men det är ingen annans heller.
en del verkar ju dock tro att livet kommer och lösa sig helt och dom tjötar om både det enda och de tredje.
hallå ? i hela livet kommer du ha motgångar, varför gömma sig ifrån alla problem och tro att livet är perfekt?
förstår inte det riktigt, och sen när andra mår dåligt så knäcker en del folk ut sig "emo" och "uppmärksamhet"
så trött på det nu, att försöka ta sitt liv eller att skriva att man mår dåligt, är inte för att ni två tusen vänner ska läsa just det, utan att ni ska försöka hjälpa och visa att ni har empati.
är bara så trött på allt, jag kommer aldrig må bra hur jag än gör, men jag försöker iallafall.
jag har varit med om så mycket sen jag va ett år, och det har format mig till den jag är idag.
och om inte folk kan acceptera det, så bara dra oki? jag har inte bett någon om uppmärksamhet.
det är ju ni som bryr er, ni kan bara välja att inte göra det? FÖR INGEN HAR TVINGAT ER.
Jag har även slutat äta, har haft ätstörningar i hela mitt liv.
men nu för tre dagar sen slutade jag äta, fråga mig inte varför
har så mycket att jag inte ens kommer ihåg om jag ätit eller inte
och så ska inte en 16åring ha det, men tydligen
så kan inte äta, känner hur illa jag mår.
och jag vill inte äta för jag kommer kräkas.
och har blivit så smal, och kan inte ha mina kläder dom hänger?!
börjar bli orolig för mig själv nu, för har precis legat inlagd
och det sista jag vill är att bli inlagd igen.
men jag har insett att jag kan inte leva såhär, för det funkar inte.
en del människor har det värre än andra, och det är något man har sen födseln
något som sitter i sen ens barndom.
så peace out. kanske kommer blogga imorgon
men just nu vill jag bara sova, mår uselt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0