Mitt farväl

Jag ska säga det här rakt ut, och för dom som känner mig vet att jag menar det.
jag orkar inte mer nu så det här är mitt avskedsbrev
Om jag hade orkat om min kropp hade orkat, då hade jag gjort det för er
är tacksam för alla som verkligen funnits där för mig och stöttat mig
Men jag klarar inte mer, jag faller tillbaka på ruta ett
Jag är tacksam för den tiden som jag hade någon vid min sida som fick mig att le
men jag faller tillbaks i mörka spår, och min kropp säger stopp.
alla åren sprang förbi
men ingen som fattar
jag hatar det faktum att jag gråter mer än skrattar
jag har slitit som ett djur men jag känner mig död
jag gråter och förstår att jag faktist lever än
men jag orkar inte gråta längre
i flera år har jag försökt för att kunna överleva
jag mår inte bra för att allting sätter hinder
jag försöker hålla huvet högt men tårarna rinner så
snart är det dags att säga hej då för alltid.
Sorgen har drabbat mig på ett konstigt sätt
Jag försöker att förklara men det är inte så lätt
Jag vill inte prata mer, har blivit isolerad
Försvinna härifrån ifrån alla o allt för här nere på jorden är mitt liv så kallt!
Jag försöker varje dag att finna lycka o glädje
Men det är sant som du har sagt jag förstör för fan hela världen
Jag försöker dölja smärtan med leenden och skratt
Men allt bara spelas upp minnen kommer ikapp
Men nu är det för sent för mig att göra nått åt livet
Det är precis som om mitt liv nånstans är ner skrivet
Hejdå, ni närmaste som läser det här, glöm aldrig att jag älskade er.










Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med detta?? :( hoppas du inet gör det jag tänker på!!!

2011-03-07 @ 19:12:07
Postat av: Nicklas adielsson

nej nathalie du ska inte ta självmord många personer älskar det är inte en lösning till dina problem allt löser sig ibland mår man dåligt fine men att göra det det där skadar dom i din närhet mig bella albert amanda lehto alla blir skadade att förlora en ängel inget man glömmer direkt du är en underbar person natahlie gör inget dumt snälla för min skull :( <3

2011-03-07 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0