morning .... KkkKkkKKkkKkk ;ppPpp

haha ursäkta cprubriken, men iallafall godmorgon för mig :D
vaknade för snarast en timma sen, alltså shiet vad det regnade igår (?!)
haha så efterbliven som jag är så fick jag för mig att det brann, för det smattrade..
smidade små planer när jag låg där i sängen vettskrämd, och fick för mig att hela höghuset skulle brinna ner
haha så jävla sjuk är jag :(
sen va ju tvn på .. så bara börjar de lysa oranget itaket och jag trodde de börja brinna.. så kastade mig upp och trodde att det hade börjat brinna itaket.. haha fast det var tvn (a)
smart som jag är , pappa bara men nathalie det regnar ju ta de lugnt det är det som smattrar...
men nej jag hade helt klart för mig om att jag inte skulle få leva mer och huset va påväg att brinna ner..
sjukt haha, iallafall så nu sitter jag här , jävla osociala människor som har mens på fb :(
aja haha sånt e livet.... nu ska jag röka.. hehe
pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0