Morning sweethearts :*

14 Mars idag ju, måndag också segt.
iallafall vaknade nyss har sov morgon idag
men bussen går ju typ tio i nio så måste fixa mig och sån skit också.
är skitseg, vad ska man äta till frukost? hihi, ska gå ner och fixa de.
ska ju till skolan och plugga lite, vet inte hur länge jag kommer och gå
ienkligen skulle jag gått halva dagar? chill det blir när hela klassen förutom jag och dennis är på skidresa i dalarna.
anledningen till att jag inte kunde följa med och fick stanna hemma är pga min tumör i foten som ska opereras bort på torsdag, tur det ju ;)
efter skolan blir det älskling emma, och fika
några goa kort kommer säkert också :D
Peace love and respect :D
gullig bild på mig och amanda, saknar dig honey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0