Sitter barnvakt hehe

Klockan är tio, och jag såg det nu ..
jesus, somnade klockan fyra inatt
för min stackars treåriga syster fick kräksjuka, trodde hon skulle kvävas ett tag
för att hennes strupe är så liten, usch hemskt..
kräksjuka är verkligen en nära-döden upplevelse, haha :(
idag har jag planerat att åka till älskling, om jag inte är lat (a)
det är ju något jag är ganska bra på, att vara lat :D
men jag har ju ungefär sovit ca sex timmar inatt
men vi får se, hihi lovade faktiskt grabben igår..
vi har våra up-side-and-down kan jag ju då markera med..
jag sitter barnvakt just nu, åt min syster för pappa skulle in till stan och fixa något..
så vet inte men ska nog bara ta de lugnt och sen till älskling idag om jag inte är lat  (a)
pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0