Tänkte visa vad jag använder för smink för har haft frågor om det :)

Det här är ungefär det enda sminket jag använder
Och ganska billigt också, förutom foundationen som kostar skjortan, haha men iallafall
glömde ta kort på rouget som jag använder ibland, men nu mer oftare..
Iallafall
Dream Matte mouse - 135 :- ( hittar du överallt åhlens,hm,lindex )
Nivea lepsyl lipshine - 29,50 :- hittar du också överallt, bästa lepsylet!
Pure white (ögonpenna) - 29;50 :- HM
Lipgloss ( använder ibland) 29,50 :- HM
Isadora extra volume, waterproof 150 :- Åhlens
Flirty eyes mascara 70/80 :- Köpt i stockholm, Ger jättefina fransar (Rekomenderas!)
Ja det var väll allt, så jag använder inte så mycket , som folk tror :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0