"- Alla kan inte, somliga vill inte. Så är det bara."

Halloj, vaknade klockan sex imorse kissnödig, varför kan jag aldrig få sovmorgon ? :(
för att gud vill straffa mig dom två sista dagarna? haha.. joke.
gårdagen vart rätt nice, jag lagade mat tills  älsklingen kom hem och så hjälpte han mig..
det blev ganska lyckat också, så då åt vi.. sen gick till maxi och handlade lite
jag fick med mig en mascara hem, one by one volume express, slänger in en bild på den också skitsnygga ögonfransar får man av den, lätt värt 135 :- .. och sen ett "nivea" rouge, det var den enda rouge dom hade.. ;)
iallafall efter det så hände det lite saker som jag helst inte vill ta upp, men det ordnade sig framåt natten
och idag har jag inte gjort någonting.. vill inte ta upp något, för en del saker har man ju även privata ellerhur?
iallafall får blogga och lägga in bilder sen när jag orkat ladda min iphone :(
just nu :
(dålig kvalite på bilden) , men jag tror att dom som har det där modet inför smink och så inne fattar vilken mascara det är, förut vågade jag aldrig testa dom här mascarorna.. nu kommer det bli en av mina favoriter
so long, byebye isadora, hey volume express.. iallafall ser rätt drägg ut på bilden pågrund av inget smink + badhair day, skäms lite extremt.. eheh, iallafall nu ska jag mobba mathias :)
peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0