11 Maj :D

Tjobresh.
vaknade runt elva tiden imorse :)
jag och älskling låg och mysa ett tag sen åt frukost
kollade top-model ett tag, sen klippte jag älsklings hår igen.. vart mycket bättre än turkjäveln som klippt honom innan haha, funderar på och söka till frisör men vi får se.. mina betyg e ju inte dom bästa
de blir och ta igen i nian då, (för alla som inte vet jag har gått om)
sen mysade lite , käkade lasagne kollade på top-model igen, bara älska programmet ellerhur?!
vi tog det lite lugnt efter, har varit och handlat dricka osv på maxi igen, folk där tror ju att vi e vuxna eller anmält rika som går där varje dag.. nu sitter vi och chillar lite katt, mjau ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0