12 Maj

Halloj, Jag vaknade av larmet imorse för att vi skulle gå upp och tvätta
men älsklingen var inte så pepp på det, fast han pratat mycket om det innan
och jag har varit på han och tjatat hela tiden, vi kom upp halv åtta iallafall smort som smidigt
vi drog ner till tvättstugan och fixade det där, sen upp och käka lite frulle
sen kollade vi på tv-programm och där imellan tvättstugan, efteråt åt vi lite igen och kollade tv
och sen har vi städat också låter som värsta hemmafrun här.. men det är jag inte.
(för alla som inte visste, jag bor hos min pojkvän mathias)
och nu jag här medans han drar mig i håret och håller på ..
han söker la uppmärksamhet ;)
och sen nu blir det och fixa sig och sen in till stan
då mamma kommer ifrån västervik, ska väll möta upp brorsan också antar jag
Hemmafrun ska gå och laga mat nu innan vi åker..
hade ;)
go sommarbild från förra året.. TAGGA SOMMARLOV NU!!
TAGGA TAGGA TAGGA, RÖJ RÖJ RÖJ

Kommentarer
Postat av: Nellie

hejj !<3

Går du på alleskolan eller har du typ gått på alleskolan ?

Du är så himmla vacker verkligen :D

2011-05-12 @ 18:16:34
URL: http://detvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0