From the beginning I felt how special you are

För en månad och två veckor sen trodde jag aldrig att något så underbart existerade.
du kom in i mitt liv under en period då det kändes som alla kort var lagda
du var vändpunkten i mitt liv till något helt underbart, det går inte att förklara med bokstäver eller siffror för mig hur mycket du betyder för mig men jag ska försöka förklara så att du fattar, att det är du bara du som får mig att kunna kalla mig själv lycklig, för ingen sekund utan dig kan jag kalla lycklig.
Det har varit berg och dalbana vissa stunder, men det förändrar ingenting
känslorna för dig blir bara starkare och starkare för varje sekund
Jag har fäst mig vid ett mirakel jag aldrig trodde på innan, nu vet jag att det finns
Alla som någonsin fått en plats i mitt hjärta, har svikit den men jag vet att du aldrig skulle göra det
Jag känner dig så pass väl nu, jag vet att du är äkta och att du alltid kommer att finnas här för mig
och bara den känslan, gör mig så lättad och enormt lycklig
Jag älskar dig precis som du är, ändra aldrig på dig själv
det hade inte blivit samma sak, det finns ingen kille som du
Varje gång du ler så slår mitt hjärta dubbla slag, att få se dig glad gör mig glad
Jag vet att utan dig hade jag bara varit en av miljoner, nu är det vi två
och jag vet att den enda famnen jag tryggt kan vila mig i är din
när vi ska sova på nätterna då jag föredrar att ligga med huvudet i mot ditt bröst
bara för att få höra dina hjärtslag, bara för att få höra dina andetag
när jag alltid slår till dig på skämts skull är för att få din uppmärksamhet
Helt ärligt talat, Jag är helt såld på dig älskling jag älskar dig av hela mitt hjärta.
och ingen eller inget kan komma oss imellan.
Du är den där pusselbiten som fattades för att mitt hjärta skulle kunna bli helt igen
"I never knew I could feel like this,
like i never seen the sky before."
vi har klarat en av dom svåraste tiderna och mer klarar vi.
oslagbara togehter in the end.
I will always love you, until i die.
du är det finaste gud någonsin har skapat, bara min min mathias larsson ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0