Hjärtat går dit hjärtat vill

Förlåt för dåligt bloggande gullisar :(
Men har haft så mycket annat att tänka på
Vaknade imorse av att en fitta ringde på mathias mobil klockan åtta på morgonen
sådär mysigt ju, sen gick det inte och somna om heller..
älskling va irriterad för att jag låg och reta honom (a)
vi vaknade igen runt tio, låg och drog oss , sådär som man brukar göra?
vi rökte, åt frukost sen duschade, sen bara la oss här vid datorn och jag rensade mina vänner på fb.
lyckat faktiskt fick bort ca 500 som jag inte kände och några jag bara inte ville ha kvar, haha tröttnade efter det.
sen så va han tydligen tvungen och trycka på något "osama bin-laden" sak på fb, så hela fb är full av virus
det är kaos rent ut sagt, la mig en stund och chillade, då han lagade mat , så duktig, min kock ;)
sen sov jag en bra stund , och efter det åt vi igen.. har precis varit ute och tagit natt-ciggen
nu sitter älskling och kollar på fotboll , medans jag sitter här och roar mig.. han gillar ju inte när bloggen tar för mycket av våran tid, heh, så gör det nu :D
hoppas alla har det gott.. peace love and respect


gulligt värre, eller????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0