jag är dålig på uppdatering jag vet... pga stress denna gång!

Ska berätta lite om min helg nu när jag ändå är inne här hihi ;)
Fredags : Jag och älskling vaknade fixade oss iordning och drog till partille för och hämta min data
sen tillbaka till stan där och väntade på mamma som kom ifrån biskop till centralen för och följa med till kungälv.
jag och mathias åt kebabrulle och lite sånt bös, kvällen blev ju dock inte som planerat.. och då fick jag fan i mig för mig att de med fredag den 13 stämde in rätt så jävla bra :) mamma sov även här också..

Lördags: Jag mamma och mathias drog oss in till göteborg för och möta upp christoffer (min bror)
för och åka och äta middag på någon trevlig resturang dock tog det ett tag innan min brors och mathias bra lokalsinne och såndär "lalala" gick igång, men vi tog spårvagnen till grönsakstorget och åt entrecote med pommes och bearnie sås.
Det var faktiskt ett mysigt ställe, kommer dock inte på vad det heter och det gör inte min lilla älskling heller.
sen så var jag inne på din sko efter det och skulle kolla på skor eftersom mina tygskor börjar bli rätt slitna
och ville ha ett par "sommarskor" så hittade ett par såndär vanliga sandaletter men tyckte väll att det var lite för tidigt(?!).
Så jag letade vidare och hittade ett par urläckra kilklackar svarta med skosnören och rätt så både vår/sommriga
med bara öppning framme vid tårna, men pågrund av min knöl på foten så gick det inte med 37 som är en av mina vanliga skostorlekar så jag skulle prova 38an i dem skorna, men den var ju totalstor så lite förbannad vart jag och bestämde mig för att inte köpa några skor alls för den där knölen är väck!
mamma och Christoffer tog spårvagnen hem till sig så jag och älskling fortsatte imot nordstan och kollade runt lite
fick hem en sommarklänning ifrån ginatricot tänkte välja en i rosa men sen kom jag på att hur mycket rosa har jag inte i kläder? så fick bli en vit istället , vi va ganska trötta efter det och jag var bara irriterad för det med skorna så det sket sig ju rätt så, vi orkade inte springa runt där så mycket folk också bara jobbigt
så vi drog oss mot centralen och sen till kungälv och hoppa av vid maxi, för jag skulle köpa hårinpackning så fick med mig ganska så ny hårinpackning från gliss, hårspännen och ett nivea pearly shine lepsyl (mycket viktigt)
blir beroende av det där lepsylet, jag börjar se att detta börjar bli ett långt inlägg men så blir det tyvär.
sen drog vi hem och drack och så, kanske lite för mycket.. för jag blev ganska dragen mot kvällen.
sånt är livet, blir inte dricka på ett bra tag, gulliga älskling som fick ligga och ta hand om mig och pilla mig i håret fyrtio minuter bara för att jag skulle somna gulligt somnade dock inte förns halv fem på natten sen efter att vaknat två timmar efter. btw fick en skitläcker klocka av min bror ;)

Söndag då (Idag) : Jag vaknade väldigt bakis och en dånande huvudvärk näst intill trevligt
när vi skulle gå upp tidigt för och möta upp mamma och bror på centralen för att mamma skulle ta bussen hem till västervik bussen gick inte förns vid ett men vi skulle mötas tolv, så vi drog en fika eller ah fika och fika
men korv åt jag och mathias sen tog dom latte, så kom angelika där på centralen haha lite oväntat men hon skulle träffa någon så vi skulle snacka när jag lämnat av mamma, det tog ju ett tag men så va de dags.
det värsta är ju när man får värsta gråtattacken och bara vill hålla in den för och inte göra någon annan ledsen
men det gick bra, så angelika kom sen så vi snacka lite sen drog jag och älskling imot kungälv, men roligt det var och träffa efterlängtade ungen, sen så blev det och gå hem i vädret fyfan säger jag bara hatar sverige klimatet
iallafall så fort vi kom innanför dörren så blev det att hoppa in iduschen gjorde även inpackning på både mig och älskling det behövdes verkligen, sen åt vi hemmagjord pizza och nu sitter han och kollar på tv medans jag softilerar här.
mamma ringde nyss och sa att bussen hade fått stopp i bromsarna , det var fel på dom..
så nu e dom tvugna att byta buss och står på en motorväg utanför jönköping, herregud säger jag bara?
vilken service är det som inte kollar så bussen verkligen är "ok" innan passagerarna får sätta sig på bussen.
det borde dom få ersättning för tycker man ju, men sånt är livet.. nu ska jag nog gå och lägga mig ett tag är helt slut för en trevlig och ganska lyckad helg slänger upp en bild på klänningen efter detta så får ni se .. kan ju dock inte ta med egen kamera pågrund av att jag inte orkar sätta i iphone sladden i datorn och att kameran ligger ca 32 mil ifrån osv, iallafall förlåt för dålig uppdatering men som sagt jag har haft fullt upp som ni ser
nu ska jag söndagslata ha en bra söndagkväll :D!
Min bara min älskling, när jag är med dig så stannar tiden.
där finns bara du&jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0