Just nu :

så sitter jag här vid datorn, kom precis hemifrån göteborg alltså då till kungälv.
vi va inne i stan då mamma kom och brorsan ifrån biskopsgården, vi gick och fika lite
eftersom mammas resa har varit rätt så lång, så vi gick och åt på eat&drink
aldrig varit där förut, men det var ändå ganska fin indredning osv, trevligt så tummen upp på det.
blev superglad när mina läsare slänger in så gulliga komentarer, tummen på det också :)
sen gick jag och älskling till maxi och köpte lite smått&gott dvs, läsk och nappgodis och lite hemmasaker.
så nu sitter han och kollar på hockey eller vad det är, och jag sitter nu här och kollar runt lite bloggar och softilerar lite.
imorgon blir det hem till partille och hämta det sista hos pappa även min laptop
sen upp till biskop till brorsan och se om han fixar igång min dator, sen lite häng med mamma och dom.
och såklart vara med min älskling också.. mys på det
hoppas ni kommer få en trevlig helg alla söta läsare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0