Ligger och myser med älskling ;)

Hej på er ALLA läsare
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, hatar min satans förkylning och ont i magen :(
blir nog ingen skola heller imorgon för min del, jag vet att jag måste skärpa mig
tog uppehåll från skolan sex månader, va där två veckor, o varit borta en och en halv vecka nu. inte OK.
men vad ska man göra, det beror på en del saker..
iallafall ligger och myser med min underbaraste pojkvän som tar hand om mig så gott han kan söten ♥
han håller på och laddar ner filmen the town om någon nu sett den? hoppas den är bra iaf :D
nu ska jag mysa vidare med älsklingen och sen sova antar jag, hihi han blir så tjinkig när han inte får sin uppmärksamhet , bloggar mer imorgon, LOVE YAAAAA



haha bös och sånt med keps.. lalalala


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf tog du uppehåll från skolan sex månader? ofta du fick det ? :)

2011-05-03 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0