Live , love , laugh 1 MAJ!

Hej allihopa, hoppas ni haft en supertrevlig helg och valborg..
jag kan säga att jag garanterat haft paradise-time haha ;)
iallafall dåligt bloggande beror på att jag har alldeles för lite tid just nu händer mycket och så.
sen går all tid åt min älskling mathias såklart, och det kommer nog förbli så också
men ska försöka hålla igång lite åtminstonde, ja vad ska man säga?
jag mår helt okej iallafall vill att mina läsare ska veta det :)
Ska sammanfatta helgen lite kort och smått..


 Fredags : Jag, mathias och crille drog till partille och hämtade mina kläder, sen hände det inte mycket mer..
är så helvetes förkyld så jag bara har lust och döda den som uppfann det här jävla viruset.. vi gick hem till älskling iallafall och jag sov där en natt till haha en hel vecka har jag sovit där.. mys på de.


Lördags : (VALBORG) Jag och älskling vaknade runt tiotiden, han hade tydligen bråttom han  blir alltid så när han e lite småkåt av sig, iallafall vi fixade oss drog ut och köpte fanta och cola, Har ni smakat Fanta lemon ? åh störtgo, fick ju nästan lite munorgasm där.. iallafall sen satt vi oss och mysade på det i solen, efter det hem och dra lite käk och sen hockey och bajs med han o hans kompis, efter de drog hans kompis hem så jag och älskling drog till maxi efter att ha druckit lite cider och öl hah, lite sådär smålullig och köpte chips, sen drog vi oss till han igen och lite såntdär bös, dricka ohsåohså jag hade iallafall kul haha somnade så sött sen i älsklings famn
 Kanske inte världens bästa valborg, men iallafall världens bästa tid spenderades med världens finaste pojkvän.
kärlek på de.

Idag : Sovit / Mysat, bara gött och få känna sig helt lat för en gångs skull i en dag.
skulle träffat bror men det blev inte så, får väll bli imorgon eller något ?!
iallafall vi har också käkat förbannade skräpmat igen, kebabtallrik .. med icke-äkta kebab antar jag?
aja gott va de ju iaf lite, sen mys med älsklingen och kolla på hans cpfilmer .. nu ska vi gå ut för nattciggen och sen mysa och ha det lite skönt, ja ni fattar nog som i alla andra vanliga förhållanden.

ha det gött , peace love and respect - nathalie
Gulle

so beutiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0