Ska snart laga mat... ha-ha

Halloj, vaknade väll runt halv tio tog det lite lugnt med älsklingen
sen kollade på våra bästa år.. och sen vart det väll mest chill
och nu har det inte hänt så mycket, han skulle iväg på möte
så jag sitter här och är social mot mina goa tjejer.. när jag ändå får tid över :)
så sitter och diskuterar om att jorden kommer gå under med angelika just nu
stör mig rätt mycket på att hela facebook består av efterblivna människor som måste sitta och skriva om de.
Jag tror inte på dethär, men det kanske inte är helt omöjligt? jag menar ienkligen borde vi märkt redan NU om det skulle hända på lördag, förvarningar ifrån fler folk än den där efterblivna profeten ? så vem vet, vi lär nog märka.
iallafall ska inte tjata om det för orkar faktiskt inte bry mig riktigt heller, Ska snart ställa mig i köket och göra mat, ris med kycklig och currysås tills älskling kommer hem.
antar att jag slänger in ett inlägg sen peace :D
Det har gått mindre än tio minuter och jag saknar honom redan, haha damn.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0