Sommarklackar, vill haaaa :(


Åh, varför ska ALLTID jag bli kär i ett par skor ? :(
Jag har varit skogalen sen jag va typ sex år, jag tog mammas klackskor
jag tvingade mamma att köpa lite mellan klackar åt mig redan i den åldern
annars la jag mig ner på butiken och skrek på golvet haha :(
Kommer ihåg när mamma och jag skulle handla skor åt mig
jag såg ett par jätte söta rosa skor som blinka när man gick med dom fick dem iaf (a)
Jag verkligen gråter när jag ser den här bilden, vill ha vill ha vill haaaaaaaaaaaaaaa...
 iallafall hur söta och läckra som helst :$
finns i både blåa och svarta, vet inte vilka man ska checka in
men när jag får mitt barnbidrag klickar jag hem dessa, den saken e säker
Klackarna hittar du på
www.have2have.se , kostar sisådär 500 :- ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0