Summercollection, måste klicka hem detta snart :(

fashion, säg inget annat.. kollade runt lite och kom på att det är precis detta jag behövde.
ok tre par skor men ändå liksom ?! vilken tjej behöver inte skor som man absolut trivs i?!
Jag har hur mycket klackskor och såvidare som helst, men jag bara älskar skor rakt ifrån hjärtat.
klackskor är något jag varit så fascinerad av ända sen jag va ca fem år tills nu , jag är skogalen.
helt crazy är detta.. ska slänga upp vart det kommer ifrån också.. sen är det mycket leopard färgad
det är mitt favoritmönster hihi men hur fina kläder och hur chic stil som helst.
just LOVE it. ♥
Bandaeu (stvn) bikini - Gina tricot
"party linne" - Gina tricot
Jeans shorts - Nelly.com
Bandaeu bh - Gina tricot
Båda ballerina skor + kilklackarna - www.have2have.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0