Why be normal, when you can be yourself?

Halloj, inte bloggat mycket idag och blir nog inte mycket mer heller
vaknade väll runt tio i morse och gjorde inte ett skit, kollade top-model och jag älskar det.
men vad alla jävla bitchar har där att göra förstår jag inte riktigt.
igår vann gais och så förlorade sverige, så lite glädje blev det ju
men säger bara en sak, från och med nu är sverige kass för min del i hockey.
iallafall jag har inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och ätit imorse
så nu äter jag igen och så, jag och älskling va ute en sväng förut
och imorgon blir det att tvätta klockan sju (igen) hoppas jag får upp min snutte utan att han ska bli sur då han har sånt morgonhumör, sen blir det till ica-maxi och handla hem käk och sådant nyttigt.. låter ju bra.
funderar starkt på och köpa dom där klackskorna också :)
och så blir det och fixar mitt bankkonto och lite sånt.. tror ska träffa jasse en stund också.. men vi får la se ;)
Haha den här bilden ser ungefär ut som "hejhej jag är bara fjorton år kolla min push-up"
men ska jag vara ärlig så hade jag ingen push-up alls på denna bilden, och det ser ut som jag har foundation eller idomin på läpparna som jag har hört, men nej snälla folket.. 2009 har väll ändå redan varit?
Det är fortfarande nivea pearly shine lepsyl för er som inte fattat det.
så jag hoppas att i fortsättningen få slippa höra att jag använder så kallad rumpsalva på läpparna för så fattig är jag inte :)

Kommentarer
Postat av: Dima

Fattar seriöst inte hur folk kan klaga?

Du är sjukt fin, bara att dom inte insett det?

Fuck them, säger jag bara ;)

2011-05-16 @ 19:31:29
URL: http://dimanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0