Monday morning :D

Hallo, kul att man vaknar av värsta cp-drömmarna och att telefonen ringer sen springer man för sitt liv för att hinna svara typ, inte ens värt det.. okej klockan är snart halv ett men är sjukt trött vi gick inte ens och la oss förns halv fyra /halv tre.. så nu ligger min älskling och sover.
längtar hem ångra att jag stanna i några dagar tur att vi ska hem på onsdag (ithink?)
saknar mina brudar nere i göteborg big love till dom ♥
kul att man har världens träningsvärk ifrån igår på allt detta också, men värt det hoppas det blir resultat framöver :D
längtar tills den 20 då jag får pengar för just nu är jag bara pank :(
finns väll inte mycket mer att skriva, holy shit.
poss poss / nathalie ♥

Jag älskar dig mathias larsson så sjukt otroligt mest över allt annat, du är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0