söndagsmys

halloj, inte hänt så mycket idag (?)
men vad ska hända i den här hålan.. ruttnade till i några timmar.
sen ut och träffa johanna och isabelle med älskling vi köpte bara massa läsk, nyttigt
har suttit och tittat på typ flera rumpövningar och sådant måste ju träna och gå upp lite i vikt :D
förövrigt idag har jag väll haft som alla på en söndag, tråkigt.
de är nog den värsta veckodagen i hela mitt liv hatar söndagar.
kan dom inte bara utrota söndagen ?
älskling var snäll och lagade lite mat åt mig, tur att jag har honom iallafall
nu ligger vi framför datorn och väntar på filmen thirteen blir nog bullar på det.
haaaaaaaha, älskar bullar :D
lots of love ♥ / nathalie
 gammal bild, men saknar mitt hår sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0