Västervik again ..

Halloj, nu sitter jag här igen och ska försöka fixa iordning bloggen.
och som ni ser så ser de just nu ganska kaos ut.
så går de när man ska försöka fixa den utan hjälp haha
iallafall som sagt eller som några vet är jag just nu i västervik hos min mamma med älskling.
vi har inte gjort så värst mycket, bara mysigt snackat och umgåtts med massa god mat och en massa godis :)
(och som sagt förlåt för dåligt bloggande) men jag köpte en iphone och sen sålde den för jag behövde pengar?
smart eller?.. haha nej inte direkt.
ska försöka fixa en dator nu också så jag kan forsätta att blogga och så att de blir som förut hoppas jag.
imorgon är det dags för hemfärd , har väll träffat dom som jag behövt träffa, de vill säga Lina, johanna och så tror jag de blir att se verre en sväng idag också :)
de är inte alls mycket som har hänt, men har haft sjukt kul dom senaste veckorna med gott folk i göteborg.
 så de lär väll bli desamma när jag kommer tillbaka.
känns som jag bara sitter och skriver massa skitsaker but no.
iallafall kommer göra några blogginlägg idag för läsarnas skull ;)
ha det gott. / er nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0