Svar på tal:

KommentarTid
Nellie ([email protected]) om 12 Maj:
hejj !<3
Går du på alleskolan eller har du typ gått på alleskolan ?
Du är så himmla vacker verkligen :D
IP: 217.208.214.100

Svar: Hej , Nej jag har inte gått på alleskolan, jag går på björndammens skola i partille..
just nu går jag inte alls i skolan pga att ha flyttat till min pojkvän i kungälv, sånt här gör mig så himla glad!
älskar verkligen när ens läsare kan slänga in en sånhär gullig komentar, checkade in på din blogg
verkligen jättefin och kan säga att du också är verkligen vacker, fortsätt gärna läsa min blogg och ställa frågor.
sånna här läsare är verkligen toppenvärda! :D


Kommentarer
Postat av: Nellie

Shit vad glad jag eeh just nu :)

Fortsätt att blogga, kommer aldrig sluta läsa din blogg <33

2011-05-15 @ 17:25:24
URL: http://detvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0